Telefonul mobil iti da de gol personalitatea
Daca in urma cu douazeci de ani , telefonul era un obiect la fel de necesar ca si frigiderul si aragazul , dar la fel de legat de casa si spatiul intim , in zilele noastre "mobilul" a devenit un adevarat accesoriu social , semnificand adesea un statut social sau o conceptie despre viata. De fapt, telefonul mobil a inceput sa fie tot atat de reprezentativ precum automobilul pe care il conduci.
Potrivit unui nou studiu din Australia , "celularele" pot dezvalui , mai mult decat am fi tentati sa credem , aspecte definitorii despre personalitatea si modul nostru de viata.
Astfel , posesorii de i Phone sunt, se pare, inclinati sa creada ca isi pot controla vietile gratie calculatoarelor.Din aceasta perspectiva , iPhone-ul poate fi comparat cu un automobil Alfa Romeo.
Proprietarii telefoanelor Sony Ericsson se bucura de o bogata viata sociala si prefera , in cea mai mare parte , mancarurile de tip fast food.
Utilizatorii mobilelor LG sunt, de obicei , femei intre 14 si 24 de ani , cu o minte neinclinata catre mecanica si care , adeseori , nu au instalat acasa vreun tip de televiziune platita. LG -ul este asimilat astfel cu masinile KIA.
Posesorii telefoanelor Samsung tind sa se imbrace intr-un stil conservator si nu le place sa isi asume mari riscuri in viata.Din acest punct de vedere , Samsung este comparabil cu automobilul Daihatsu.
Utilizatorii de Blackberry sunt , in genere, oameni care castiga bine, peste medie , cu varste cuprinse, de obicei, intre 35 si 49 de ani.
Proprietarii telefoanelor Nokia se inscriu areori in grupa de varsta 14 - 24 de ani si nu s-au ingramadit sa se delecteze cu jocuri video de tip "arcade" in ultimele trei luni. Nokia este o marca ce confera siguranta si confort , un fel de Toyota a telefoanelor mobile.
Sursa : Australian News.Net
Copyright © diane.ro
Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:
Culoarea masinii si personalitatea soferilor
Care este profilul tau psihologic ? | Test de personalitate
Potrivit unui nou studiu din Australia , "celularele" pot dezvalui , mai mult decat am fi tentati sa credem , aspecte definitorii despre personalitatea si modul nostru de viata.
Astfel , posesorii de i Phone sunt, se pare, inclinati sa creada ca isi pot controla vietile gratie calculatoarelor.Din aceasta perspectiva , iPhone-ul poate fi comparat cu un automobil Alfa Romeo.
Proprietarii telefoanelor Sony Ericsson se bucura de o bogata viata sociala si prefera , in cea mai mare parte , mancarurile de tip fast food.
Utilizatorii mobilelor LG sunt, de obicei , femei intre 14 si 24 de ani , cu o minte neinclinata catre mecanica si care , adeseori , nu au instalat acasa vreun tip de televiziune platita. LG -ul este asimilat astfel cu masinile KIA.
Posesorii telefoanelor Samsung tind sa se imbrace intr-un stil conservator si nu le place sa isi asume mari riscuri in viata.Din acest punct de vedere , Samsung este comparabil cu automobilul Daihatsu.
Utilizatorii de Blackberry sunt , in genere, oameni care castiga bine, peste medie , cu varste cuprinse, de obicei, intre 35 si 49 de ani.
Proprietarii telefoanelor Nokia se inscriu areori in grupa de varsta 14 - 24 de ani si nu s-au ingramadit sa se delecteze cu jocuri video de tip "arcade" in ultimele trei luni. Nokia este o marca ce confera siguranta si confort , un fel de Toyota a telefoanelor mobile.
Sursa : Australian News.Net
Copyright © diane.ro
Articole din acelasi domeniu in blogul Dianei:
Culoarea masinii si personalitatea soferilor
Care este profilul tau psihologic ? | Test de personalitate
Telefonul mobil iti da de gol personalitatea
Reviewed by Diana Popescu
on
ianuarie 31, 2011
Rating:
Utilizatorul de Samsung (conservator) se inscrie perfect in profilul Nokia. Utilizatorul de Samsung e mai degraba neinformat :)
RăspundețiȘtergere