TargetLab: Perspectivele unei afaceri de succes în România
Găsirea unui investitor străin pentru o idee de afacere profitabilă în 2016 sau aducerea acestuia în România pentru a-şi dezvolta afacerea, nu este cel mai greu lucru, aşa cum probabil credeai.
Pentru a a avea un start-up excelent, într-un sistem de afaceri competitiv, fiecărei companii partenere străine îi este vitală o strategie aparte pe care serviciile firmelor de specialitate, de consultanţă strategică şi cercetare aplicată, precum compania bucureșteană TargetLab o oferă.
Ce sunt serviciile de consultanță strategică?
Serviciile de consultanță strategică gestionează activitatea unei firme de la început, prin planificări atente ale activităților ce implică vânzarile și achizițiile, marketingul, consultanța financiară, precum și resursele umane.
Iată, câteva din obiectivele şi performanţele acestei companii de consultanţă managerială:
- stabilirea şanselor reale de succes pe teritoriul ţării noastre prin studii de oportunitate și cercetări pe tipologie de business
- deschiderea unor puncte de lucru- filiale sau office-uri de reprezentanţă
intermedierea afacerilor între firma străină şi potenţialii clienţi din România
- găsirea unei locaţii unde se va desfăşura activitatea
- stabilirea întâlnirilor cu potenţiali clienţi şi interpretariatul.
- sprijinirea pentru înfiinţarea unui SRL.
Pentru cei care nu doresc să fie prezenţi fizic, dar vor să îşi promoveze produsele, se pot oferi, de asemenea, consultanţa şi intermediere comercială, prin reprezentarea partenerului străin pe piața românească.
Şi, fiindcă aminteam de TargetLab, în rândurile de mai sus, trebuie să-ţi spun că această are în portofoliu că reprezentant naţional două firme de succes care şi-au făcut loc pe piaţă românească acum ceva timp. Prima dintre ele este TECNO SWITCH este o companie care se ocupă cu proiectarea şi producerea articolelor de iluminat, control şi termoreglare, iar a două, fiind nu altă decât compania italiană Teaflex c cunoscută că unul dintre reperele europene în conducte rigide şi flexibile, metalice , din pvc sau poliamida, precum şi racorduri pentru instalaţii electrice , industriale şi civile.
Consultanţa aplicată la nivelul fiecărui firme a implicat promovarea produselor în România pe piaţa de profil- electrotehnic, precum şi pe cea antreprenorială- de construcţii, găsirea şi alegerea celor mai bune oferte de preţ, în condiţii comerciale extrem de avantajoase.
Aşadar, profesionalismul şi distincţia în mediul de business al unei afacei o conferă echipa de profesionişti din compania specializată în consultanţă strategică cu care lucrezi.
TargetLab: Perspectivele unei afaceri de succes în România
Reviewed by Diana Popescu
on
mai 17, 2016
Rating:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu