Emblema maşinilor Mercedes - Simbol şi semnificaţie
De mai mult de un secol, emblema, simbolul, sigla sau logo-ul maşinilor Mercedes şi-a găsit reprezentarea într-o stea în trei colţuri semnificând conservatorismul, fiabilitatea, încrederea, seriozitatea, perfomanţele de primă clasă şi o inginerie reputată.
Deşi evoluţia logo-ului companiei cuprinde mai mult de 120 de ani, avem în minte actuala emblemă a lui Mercedes, steaua cu trei raze.
Karl Benz a produs în 1886 prima sa maşină cu combustie prin benzină. Şi-a vândut primul automobil în 1901, şi, curând după aceea, a scos la iveală primul său automobil de curse (Blitzen Benz).
În prima varianta a emblemei, cuvântul "Mercedes" înconjurat de o elipsă a apărut pe maşinile produse de Daimler, în 1902. După un rastimp, compania a introdus o nouă siglă, astăzi celebră, steaua cu trei vârfuri, concepută atunci de directorul tehnic de la Deutz, Gottlieb Daimler. El a creat această schiţă pe o carte poştală, pe care a trimis-o soţiei lui în 1872, jurându-se că, într-o zi, acesta va fi simbolul unor automobile remarcabile.
Istoria automobilului (I) | Maşinile cu abur
În viziunea lui Gottlieb Daimler, firma sa de maşini urma să se apropie de perfecţiune, cele trei vârfuri ale stelei însemnând dominaţia ei peste pământ, apă şi aer.
În 1926, după fuzionarea lui Benz cu Daimler, ce a dus către un nou tip de automobil - Mercedes-Benz, compania şi-a pus la punct actuala siglă, constând dintr-o stea cu trei vârfuri, înconjurată de o coroană cu flori de laur şi purtând deasupra numele de Mercedes. De atunci, logo-ul companiei a trecut prin câteva schimbări, nu foarte semnificative.
Aşa cum recunosc şi actualii conducători de la Mercedes, emblema acestei companii de maşini continuă să aibă în vizor supremaţia nu numai pe pământ, ci şi în aer şi pe apă.
Culoarea maşinii şi personalitatea şoferilor
Deşi evoluţia logo-ului companiei cuprinde mai mult de 120 de ani, avem în minte actuala emblemă a lui Mercedes, steaua cu trei raze.
Karl Benz a produs în 1886 prima sa maşină cu combustie prin benzină. Şi-a vândut primul automobil în 1901, şi, curând după aceea, a scos la iveală primul său automobil de curse (Blitzen Benz).
În prima varianta a emblemei, cuvântul "Mercedes" înconjurat de o elipsă a apărut pe maşinile produse de Daimler, în 1902. După un rastimp, compania a introdus o nouă siglă, astăzi celebră, steaua cu trei vârfuri, concepută atunci de directorul tehnic de la Deutz, Gottlieb Daimler. El a creat această schiţă pe o carte poştală, pe care a trimis-o soţiei lui în 1872, jurându-se că, într-o zi, acesta va fi simbolul unor automobile remarcabile.
Istoria automobilului (I) | Maşinile cu abur
În viziunea lui Gottlieb Daimler, firma sa de maşini urma să se apropie de perfecţiune, cele trei vârfuri ale stelei însemnând dominaţia ei peste pământ, apă şi aer.
În 1926, după fuzionarea lui Benz cu Daimler, ce a dus către un nou tip de automobil - Mercedes-Benz, compania şi-a pus la punct actuala siglă, constând dintr-o stea cu trei vârfuri, înconjurată de o coroană cu flori de laur şi purtând deasupra numele de Mercedes. De atunci, logo-ul companiei a trecut prin câteva schimbări, nu foarte semnificative.
Aşa cum recunosc şi actualii conducători de la Mercedes, emblema acestei companii de maşini continuă să aibă în vizor supremaţia nu numai pe pământ, ci şi în aer şi pe apă.
Culoarea maşinii şi personalitatea şoferilor
Emblema maşinilor Mercedes - Simbol şi semnificaţie
Reviewed by Diana Popescu
on
august 05, 2016
Rating:
Niciun comentariu: