Care sunt tendinţele SEO, în 2018, în opinia lui Alin Manea, specialist SEO?


Optimizarea motorului de căutare ori SEO nu este ceva ce poţi seta şi uita, deoarece acestea se schimbă în mod constant. Prin urmare, strategiile care au funcţionat bine în urmă cu câţiva ani au devenit ineficiente şi îţi pot afecta reputaţia online. Cea mai bună abordare este găsirea unui profesionist care ştie cele mai bune locuri pentru a concentra publicitatea și ajută magazinele şi firmele online să genereze mai multe profituri fără eforturi prea mari din partea antreprenorilor. 

tendinte SEO 2018 opinie Alin Manea

Pentru că un expert ştie cum să găsească cele mai bune locuri pentru a concentra publicitatea, iată, care sunt opiniile lui Alin Manea, specialist SEO, în legătură cu tendinţele SEO, în 2018: 

Poziţionarea şi optimizarea unui site este o provocare şi nu se rezumă la adaugă câteva etichete care conţin cuvintele cheie importante. Este o artă şi o ştiinţă, deoarece prin Servicii SEO sunt aplicate tehnici creative şi studii aprofundate ale motoarelor de căutare şi ale directoarelor. 

Trebuie să ai în vedere următoarele lucruri: 

HTTPS a devenit obligatorie. Google solicită HTTPS, protocolul de transfer de hipertext cu o tranzacţie securizată pe web nu numai în Chrome, în orice browser. Clasamentul Google şi listarea site-urilor web au o legătură directă cu această problemă, în sensul că, dacă nu ai actualizat site-ul, Google îţi poate coborî rangul în motorul de căutare. 



Anul 2018, este preconizat a fi anul backlinklor din domeniul SEO. Cu milioane de pagini de conţinut generat zilnic, este dificil pentru motoarele de căutare să determine autenticitatea conţinutului. Prin intermediul backlink-urilor, un motor de căutare determină dacă conţinutul de pe site-ul tău este autentic şi, bineînţeles, util. De aceea, 2018 va fi anul în care backlink-urile vor câştigă mai multă importanţă în domeniul SEO. 



Conţinutul articolelor mult mai elaborate, care depăşesc un anumit număr de cuvinte, între 500 şi 2000 de cuvinte, au deja rezultate mai bune în rezultatele căutării. Conţinutul vizual este, de asemenea, o modalitate foarte puternică pentru a atrage oameni. Dacă ele sunt cuplate cu un infografic sau un video au ca şi rezultat o vizibilitate online mult mai bună, un număr mai mare de interacţiuni sociale şi aduc o autoritate sporită site-ului web,  precum şi un număr mai mare de linkuri inbound. 


Traficul mobil continuă să crească şi strategiile mobile au devenit o necesitate. Dacă ai un siteweb aglomerat, care necesită mult timp pentru a încărca dispozitivul mobil cum ar fi smartphone-ul sau tableta, adoptă o strategie diferită pentru a crea un site mobil separat, uşor de accesat. În acest fel vei fi sigur de tot traficul de pe Internet. Formatează-ţi paginile web, ţinând cont de viteza de descărcare pe dispozitivele mobile 



Oferă o experienţă de neuitat utilizatorilor prin culori, fonturi şi pictograme. Însă designul-ul frumos al unui website trebuie să fie dublat de accesibilitatea lui. Trebuie să facilitezi utilizatorilor să facă ceea ce-şi doresc, în principiu, să caute şi să achiziţioneze produse cu multă uşurinţă şi în timp redus. Din punct de vedere SEO un impact direct şi pozitiv asupra unui site este redată de experienţă vizitatorilor care îl accesează, rămânând mai mult timp pe acesta, navigând cât mai mult în conţinutul paginilor . 

Cum ajută social media SEO? 
Social media este o sursă majoră de trafic. Platformele de socializare nu au nicio legătură directă cu clasarea SEO a paginilor unui site, dar promovarea linkurilor pe Facebook, Pinterest şi Instagram, de exemplu, poate aduce o creştere semnificativă a numărului de vizitatori ai site-ului web. Deci, integrarea social media aduce indirect succesul pentru a-ţi îndeplini cerinţele unei campanii SEO. 


Concluzie: 

Identifica potenţialii promotori de conţinut pentru a crea strategii promoţionale durabile şi îmbunătăţeşte conţinutul general al site-ului. Utilizarea tehnicilor vechi SEO îţi pot afecta foarte mult reputaţia site-ului în clasamentul lui Google precum şi altor motoare de căutare, cum ar fi Bing şi Yahoo. Rămâi în competiţie printre primii, apelând la servicii SEO, fiind la curent cu cele mai recente tendinţe, indiferent că eşti un antreprenor, creator de conţinut sau un profesionist SEO.

Care sunt tendinţele SEO, în 2018, în opinia lui Alin Manea, specialist SEO? Care sunt tendinţele SEO, în 2018, în opinia lui Alin Manea, specialist SEO? Reviewed by Diana Popescu on octombrie 20, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.