7 martie: Ziua "Fă-te Auzit!"
Ziua "Fă-te Auzit!" din 7 martie este dedicată anual companiilor mici, promovării lor, firmelor mai puțin cunoscute și verificării strategiilor lor de marketing.
Micile companii sau afaceri sunt puse, mai ales în timpul pandemiei COVID-19, unor numeroase provocări în drumul lor către succes. Întrucât firmele mari domină piața de publicitate, efortul de a le aduce la cunoștiință publicului pe cele mai mici poate fi herculeean!
Strategul în merketing și afaceri Shannon Cherry a remarcat această problemă și a dorit să facă ceva în privința ei. A creat, astfel, Ziua "Fă-te Auzit!" în 2004, în care ea și alți profesioniști din marketing își oferă gratuit cunoștiințele și serviciile. Oportunitatea de a primi sfaturi de la astfel de specialiști poate face diferența între succes și eșec!
Dacă deții deja o afacere mică, poți marca această zi din 7 martie construindu-ți cu creativitate și obiectivitate un plan de marketing, evaluandu-ți bugetul destinat publicității, înțelegerii clienților tăi, a așteptărilor și nevoilor lor, verificând imaginea firmei tale, a comentariilor, atât de bine, cât și de rău, despre ea, găsind mijloace diferite față de cele ale companiilor mari de a promova business-ul tău.
Dacă ești un exepert în marketing, asemeni lui Shannon Cherry, poți să-ți rezervi niște timp în această zi pentru a dărui consiliere gratuită unor întreprinderi mici.
În caz că nu ai o afacere pe cont propriu, cu ocazia Zilei "Fă-te Auzit!" poți, alături de familie, prieteni, să-ți explorezi comunitatea, să descoperi companii mici din aceasta, cumpărându-le produsele sau apelând la serviciile lor!
Niciun comentariu: